090402

Godmorgon!
Åh, igårkväll, så sjukt kul!<3 Underbart att se The Sounds igen! Samma energi, samma scenkänsla! Synd bara att det inte var en hel konsert.. Men får se dom igen på Hultsfred i sommar såatte! Vi var vsst med i TV en snabbis också, hehe. Ni kan kolla på SVT Plays hemsida om ni missade avsnittet igår, HÄR!
Jag är iaf inte alls lika trött idag som jag trodde jag skulle vara, men lr väl vara desto tröttare imon! Mattias är knappt hemma i helgen för han ska jobba, så jag kan verkligen vila upp mig utan att ha dåligt samvete för att jag intespenderar tid med honom :p

Iaf, lägger in tre bilder på Maja<3 Åh, gudars vad snygg hon är, hehe! Men aah, lägger in fler bilder sen efter jobbet!






Bildkvalitén suger, men hey, för att vara tagen med en Canon Powershot A430 så<3

Kommentarer
Postat av: Ma

Ha ha... jag såååg dej!!!

Kram

2009-04-02 @ 09:57:12
Postat av: Rosanna

Ja vi provade nya batterier och det funkade, men nu så funkade inte minneskortet, och det gjorde det innan :O Jättekonstigt! Jag vet faktiskt inte om dom har det, men det skulle vara konstigt om dom inte hade det =P

2009-04-02 @ 18:58:10
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: andreas

hahaha, hon visade inte mycket där ;)

2009-04-02 @ 20:51:42
URL: http://nanana.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0