090405

Tjolahoppsa!

Vaknade för någon timme sen, har ätiti frukos och kollar på Hancock justnu. Ska väl städa rummet idag också, ser förjävligt ut rent ut sagt, haha!
Iaf, igårkväll är Mattias kommit hem berättade jag för honom att jag inte hade velat äta årets första glass själv, och då föreslog han att vi skulle gå upp till Ica efter maten och köpa! Yeey liksom, hehe. Så det gjorde vi, och jag ville pröva dom nya Magumglassarna, ni vet dom som ligger i en förpacking, men tålde ingen av dom, illa! Så var påväg att ta en annan Magumglass när Mattias föreslog TipTop. och jag typ; "Eeh, är du dum eller? Det är ju hasselnötter på den?!" Men sen så upptäckte vi att det inte var det, att det bara var puffat ris! Heja vad glad jag blev, haha<3


Haha, heja mobilbilder, mums<3 Men iaf, glassen var galet god och det var skönt&varmt ute. Vi gick hem se, myste er oss i sängen, åt godis och kollade på Robison och lite sådära!
Mattias gick upp vid fem idag så nu är han på jobbet och jobbar, hehe...


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0