090416

Godmorgon!

Alltså HJÄLP vad fort tiden går! Dagarna verkligen flyger fram, lite läskigt, hehe!
Igårkväll var Mattias och jag duktiga och var ute och sprang en liten runda, med betoning på liten! Har ju trots allt inte sprungit seriöst sen jag spelade fotboll för sisådär 2,5 år sen :O Iaf, vi sprang i typ 20 minuter, och av dom 20 minutrarna sprang jag väl kanske, eh, 17? Var förvånad över mig själv, hehe, att jag hade så "mycket" kondition kvar! Extra glad är jag för att idag har jag ingen träningsvärk alls, stretchade ut igår, yes!

Idag slutar jag inte förens 16:45, men efter det ska jag in till stan och kolla lite på presenter till en viss lillasyster som fyller år! :p Åker ju till pappa imon, så det blir att packa en oliten väska redan ikväll, för jag åker direkt från jobbet på fredag!

Nu måste jag kila och borsta tänderna! Tjarrå!

Psst, glöm INTE att kolla in påskbilderna som jag har lagt in i inlägget under! ;)

Kommentarer
Postat av: Ma

Du kanske håller på att bli vuxen??? tiden går fort o du pratar väder på fikat!!! ha ha ha....

Fina bilder du lagt in!

Kram kram Ma :-)

2009-04-16 @ 08:03:51

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0