090423

Godmorgon!

Woho, fatta att jag har sovit inatt eller! Jag är så galet trött på kvällarna, är helt slut när klockan är efter 21. Förmodligen en blandning mellan många barn på dagis och pollen, brukar ju alltid bli helt slut av det såatte! Iaf, 9-9,5 timmars sömn fick jag inatt, wonderful! Drömde en sjukt äcklig mardröm och var tvungen att väcka Mattias, haha! Jag drömde att jag hoppade i sjön från en brygga, och precis när jag landat så flyter det upp ett lik bredvid mig. Jag blir skiträdd och simmar därifårn, men hela tiden flyter det upp nya lik framför mig! Åååh! Fett läskigt vare!

Och idag, när jag skulle ta ut keson, så tappade jag den i kylskåpet, så typ hela nedersta hyllan bev full av keso, mys... Precis vad man vill ska handa på morgonen, hehe.. Det gick iaf hyffsat snabbt att torka upp, hoppas jag fick upp alla små kesobolar bara ;P

Går långdag idag, slutar 16:45, blä. Iaf, om en vecka är det min sista dag på jobbet. Känns lite ledsamt faktiskt...

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0