090424

Godmorgon!

Idag är det fredag, och jag har redan nyst sisådär 5 gånger under mina femton vakna minuter. Detta bådar inte gott... Idag ska det ju också bli +18 och sol, hehe, som tur är är jag bara ute på förmiddagen, för jag slutar 15 idag :D

Igårkväll var jag ju som sagt helt jävla slut, men efter vi ätit följde jag ändå med Mattias in till stan och satte in pengar, och så tog jag en Lasse Lindh plansch<3 Nu är det bara 6 dagar kvar tills jag ska få se honom :D Sen åkte vi iaf hem och köpte glass på Ica. Fastän hon var typ kvart i nio på kvällen så vare varmt, så vi slog till. Jag tog en TipTop, bara för att det är så kul att jag kan äta den, haha ;P

Ikväll har vi som plan att grilla kött, mys! Och sen bara slappa. Mattias jobbar ju 06-18 både lördag och söndag, så för hans del blir det lugna gatan ikväll!

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Hej Sara! Gud vad jag tjatar men jag har lite idéer om hur jag vill ha min blogg, det blir kanske lättast om du får mitt lösenord eller så, så kan du krångla lite så slappar jag under tiden ;) är det okej? Vi kanske kan höras över msn och så imorgon eftermiddag/kväll, om du inte har nått för dig? Puss=)

2009-04-24 @ 14:47:14
URL: http://rosannanana.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0