090430

Godmorgon!

Idag: Sista dagen på jobbet, och jag ska bjuda på kärleksmums. Hoppas dom blev goda fastän jag misslyckades med glasyren, men Mattias sa att dom var ätbara!. När jag tittar ut genom fönstret får jag skolavslutningsfeeling; det är gröna träd, sol och blå himmel. När jag tittar på termometern försvinner känslan. Det är 6 grader ute. To cold.
Vi får se hur länge jag jobbar idag. Slutar egentligen vid 16:45, men alla barn kanske går runt 15-15:30, så får kanske sluta tidigare idag, min allra sista dag, hehe!

Igår: Vi packade ner kläder och skor till Turkiet. Resten ska vi packa imon, för det kan vi typ inte göra nu; toagrejer och handbagaget och sådära. Jag har tagit med mig treochenhalv bikinisar så att jag ska kunna välja haha!
Jag har designat om bloggen lite också som ni kanske ser, vad tycks liksom? Haha, själv är jag grymt misstänksam på min helkroppsbild, eheh, vi får se hur länge den får stanna! ;P

Längtar: Efter Lasse Lindh ikväll och Turkiet på lördag morgon!

Kommentarer
Postat av: Pe

2009-04-30 @ 08:16:29
Postat av: Ma

Snygg sida!!! :-) Det är absolut inget fel på "helkropps" bilden....ser jätte bra ut! Hoppas att det gick bra med fikat på jobbet idag? Vi hörs Kramar

2009-04-30 @ 08:18:56
Postat av: Rosanna

Assnygg sida Sara :D helkroppsbilden är jättefin!

2009-04-30 @ 09:43:09
URL: http://rosannanana.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0