Blodpudding och sura ungar

Ojoj, ett sent inlägg ikväll men har fixat lite med min parallella nya hundblogg, så ni ska slippa höra de flesta av mina hundtankar, hehe!
Jobbet gick bra idag, förutom en unge som hade vaknat på helt totalt fel sida. Allting var fel, och hon skulle göra tvärtemot allting man sa. Gaah, så otroligt irriterande :@ Men det var bara att bita ihop och försöka vara så lugn och sansad i alla vredesutbrott och argtårar! Dagens plus var att vi satt ute och fikade på rasten<3 Strålande sol och blå himmel med en kopp te, underbart! Dagens minus var att vi fick blodpudding till lunch. Visst, jag har aldrig tyckt om det men har inte hatat det liksom, men idag, usch! Var ju tvungen att äta för barnens skull, men jag satt hela tiden och tänkte på innehållet, att det var en massa nyttiga närn-vitaminer i och ja, det är ju blod. Alltså jag hade hellre ätit en bullens varmkorv istället för den där halva blodpuddingsbiten so jag drnkte i lingonsylt. Nej, usch och fy för blodpudding!

Kommentarer
Postat av: Klara

Fin blogg!

2009-04-07 @ 13:39:52
URL: http://klarabjurek.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0