Mia och Klara räddar min kväll

Har kollat på Mia och Klara varenda kväll nu sen Mattias åkte. Mhm, jag har sett alla avsnitt minst tre gånger men fy tusan vad kul det är, hahah<3
Hittade nyckel till dörren in till vårt rum såatte, jag låste. Tyckte det kändes säkrare, skönt att åka hem imon iaf. Känns tomt här. Har packat ner alla kläder, nu är det bara smink, ett par skor till, håraccesoarer och datorn som ska ner. Och biljetterna.
Jag har inte berättat vad som hände imorse... Jag var klar försent för att gå till Danderyd, så jag gick till tuben istället. Den går 06:45, så jag gick snabbt hemifrån 06:35, jag sprang tillochmed en bit för att vara på den säkra sidan. Kommer fram till tunnelbanan 06:42, och då ser jag att det står "Mörby centrum 8 vagnar". Fan helvetes jävla skit, jag missade tunnelbanan för att det gick tre minuter förtidigt :@ Nästa gick 10 minuter senare vilket resulterade i att jag missade bussen i Danderyd och kom försent till jobbet. Bara en kvart, MEN IAF! Hade varit noll minuter sen om inte tuben varit förtidig! :@

Nu ska jag ta bort mitt gula nagellack och måla svart istället, fint<3


Hahaha<3

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0