Påsken i bilder

Fredag:
Jag blev firad på morgonen, fick paket och lite sådära! Åt god frukost, var på Vårpicknick med Annapanna och på kvällen kom lite folk och firade mig & Anna!

   
    
 
Bild 1-3: Mysig frukost med saffranskaka och påskliljor<3
4-6: Vårpicknick vid sjön med Anna
9: Jag och Molly<33

Lördag:
Det var dags förpåskäggsletning, jag var dålig och hittade mitt sist. Påskbrunch blev det också, plus en snabbisvända till stan. På kvällen åt vi lamm med morfars kryddsmör, gotti.

   
   
Bild 1: Jag i pyjamas, på jakt efter mitt påskägg
3: Mamma och Anna<3
4-5: Findukning

Söndag:
Gick upp vid 9, gjorde mig iordning och åkte in till stan. Träffade först Emma&Jonny, sen vid två träffade jag Natha, hennes flickvän Pella, Kabbe, Carro och Anna och vi satt på bryggan vid Växjösjön, drack Milkshake, snackade och hade megatrevligt! Vid fyra kom Emmelie in till stan, vi gick runt sön och sen hängde jag med henne hem till Åryd, kollade på BD-DVD och sov över där! På måndagsmorgonen åt vi mysig frukost ute på hennes uteplats i solen, fett mys!

   
   
   
Bild 2: Natha, Kabbe, Anna & Carro   3: Nathas megacoola tatuering
4-6: Emmelie och jag<3
7-9: Utomhusfrukost<3

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0