Sommarjobbsletande

Åh, ångrar nu som fan att jag inte sökte ica! Hade antagligen fått det, argh :@ Oki, sökte inte det med tanke på hur mycket jag vantrivs där, men vafaan, det är ett jobb, och jag MÅSTE ha ett jobb. Mamma ska få springa ner med ett CV imon, bara för att. Fastän det är försent, men iaf... Ska iaf skriva att jag måste vara ledig under mina festivaler!

Imon flyger jag till pappa ska bli kul! Måste ringa och snacka med honom om när jag landar och såntdära, och så måste jag packa, har inte gjort det än, hehe... Fixade Annas födelsedagspresent också, så ska slå in den, sen är allt klart!

Var förövrigt helt snurrig idag på morgonen. Visste inte vilken dag det var, var osäker på om jag verkligen började 08:45, och kom 20 minuter förtidigt till Danderyd, haha! Stabilt där Sara :p Men annars har dagen flutit på bra. Räknade ut hur mycket jag behöver tjäna för att skaffa hund nästa sommar, men mer om det i hundbloggen!

Nej, nu blir det packa och sen kolla på House eller nån annan film!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0