Pictures

Kom hem från stan för en stund sedan. HEJ VILKET FINT VÄDER<3
Gick först runt lite inne i stan, kollade på H&M, hittade miljoner saker som jag vill köpa men ah, det får vänta. Köpte en studentgrej åt Martin, hehe, och sen så stack jag till Gamla stan och satte mig vid vattnet där och chillade. Fetingmys var det! Funderade på om jag skulle ta årets första glass, men kompå att det var tråkigt att göra själv så jag lät bli... Åt istället en hallon-lakritskubba, mums! Egentligen så är det bara hallondelen som är god men aah, haha!
Gick iaf omrking med BD i äronen hela tiden, underbart härligt, och åh vad jag trivs att vara panda<3





















Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0