Mellanlandar

Nu är jag hemma en sväng, ska snart iväg igen. Ansgar verkar ha tagit det bra att bli lämnad i typ sex timmar ensam, men oj vad glad han var att se mig. Fick en massa kel när jag kom innanför dörren!
Förresten, JAG HAR FÅTT PARKENS AUTOGRAF!!!!!<3333 Lovely! Tyvär hann han inte ta nått kort för han skulle upp på scen, men vad tusan, en autograf är verkligen bättre än ingenting<3
Ikväll vid 20:00 blir det Lykke Li, sen vid 22 MGMT. Efter det ska jag till Mattias och kanske festa lite med hans kompisar. Får se hur länge jag stannar! Är ganska trött, men imon kan vi ta världens sovis, för första bandet vi ska se, Anna Ternheim, börjar inte förens 16:30! Skönt! Sen ska Anna-Li och jag naturligtvis stå längst fram när Krunegård spelar, kärlek!
Nu ska jag leka med Ansgar innan jag drar iväg!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0