Stockholm & Karls-Oskar dagarna

Alltså verkligen sorry för att jag kommer att lägga upp lite gamla bilder, typ som är från förra veckan och nu i helgen, men känns som om jag vill lägga upp dom och nu gör jag det på en gång!
(För övrigt har jag fortfarande pyjamas på mig och sitter och kollar på Prinsessan Madeleines & hennes pojkväns förlovning!)

Stockholm & flytten;
   
1. Hej vi hade många flyttkartonger med oss (obs, ej alla på bild)
2. Provisoriskt lunchbord
3. IKEA

   
1. Loftsäng & Kristallkrona
2. Bäddsoffa under loftsäng
3. Mattias & vårat fusionbord<3

Karl-Oskar dagarna;
Fredag;
   
1. Martin, Mamma och jag
2. Syskonbild
3. Kir, HEJ PARTY!

   
1. Hälla upp dricka kan man göra
2. Carro och jag
3. Hehehe slut!

   
1. Usch, hemsk bild, men jag posar med en DÖD zebra :'(
2. Anna<3
3. Partypic; Anna, Carro och jag

   
1. Hahaha, vi gick in på toan, tog en bild och gick ut igen<3
2-3: Live from the dacefloor

Lördag;
   
1-2: MELODY CLUB<3
3. Emmelie och Kristofer


Jag och Kristofer :D


Emmelie, Anna och jag<3

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0