Uppdatering

Nu sitter jag i Mattias och min lägenhet här på Kungshamra! Den är på 22,8 kvm och är väldigt liten men riktigt mysig! Vi har fått upp loftsängen, bäddsoffan och skrivbordet. Matbordet tar vi itu med imon eller nått!
Ikväll ska Mattias iväg så jag får en ensam-hemma-kväll här, så jag ska typ spela Sims och kolla på SATC! Alldeles strax ska vi åka in till stan och köpa lite mer grejer. Bilder kommer inte upp förens på typ fredag då jag åker ner till mamma igen, för jag har ingen kamerasladd med mig, tadaaa!


Och Popis jag saknar dig också! Men jag kommer hem till helgen och stannar till den 25:e så vi hinner ses en massa (iaf mellan dina jobb ^^) och den 20:e blir det The Sounds i Malmö<3

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0