091207

Godmorgon!

Idag är det vääääldigt grått ute, inte alls kul. En annan sak som är mycket mer roligare är att Anna och jag ska på REGINA SPEKTOR ikväll<3 Och innan dess ska vi äta på en mongolisk restaurang som även har sushi! Kommer nog bli väldigt bra.
Skrev inte på hela dagen igår för att jag var typ inte hemma. Anna och jag åkte först till Kista Galleria, sedan till Söder och sen åkte vi hem, åt fil och in till stan igen för Anna ville ta kort på julbelysningen. När vi tillsist var mös vi ner oss i soffan, åt mat och kollade på TV. Sen somnade vi. Vi tog lite bilder också fast dom kommer en annan gång, inte nu.

Mitt antagningsbesked till utbildningarna har fortfarande inte kommit (sorry för att jag tjatar om det hela tiden men det är typ för att det är det enda jag tänker på...), blir jättestressad. Och anledningen till att jag blir jättestressad är för att; om jag kommer in någon annanstans än i Stockholm måste jag snabbt som attan fixa en studentbostad i den staden (Eskilstuna eller Västerås) innan alla bra tar slut. Det är därför jag är extra stressad över detta.

Nu har iaf Anna vaknat. Vi kanske ska spela lite wii innan jag sticker till jobbet!
Ha en trevlig måndag iaf!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0