091211

Har varit jättedålig på att skriva i bloggen denna veckan, tråkigt.
Ikväll har jag PF (pojkvänsfritt) för Mattias jobbar. Jag har druckit Ramlösa Mango och ätit ferraribilar med colasmak. Och nu tittar jag på "Mord i sinnet", love it<3 Tony liksom!
Jag tror att jag kommer somna alldeles jättesnart för jag är megatrött, så jag sover tills jag vaknar imorgon (eller tills Ansgar väcker mig) och sen ska jag åka in till stan en snabbis och leta julisar. Sen har jag lovat Ansgar att vi ska gå ut en jättelång runda eftersom han inte har fått komma ut så mycket i veckan.

Förresten så letade jag runt lite på internet och hittade en bild på hur min kommande lägenhet i Västerås ser ut, och jag tyckte att den var SKITSMAL! Fick typ klaustrofobi bara av att titta på bilden :( Dock var bilden tagen i en konstig vinkel, så jag hoppas att min lägenhet inte är så smal.

GODNATT ALLA!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du får i alla fall ett gulligt loft på köpet :)

Hm, smal tänkte jag inte på, du får länka det igen.

2009-12-12 @ 11:04:26

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0