091215

Nu är det snö här i Stockholm! Vet inte exakt hur mycket det är, men det är nog iaf några centimeter. Jag har tagit fram mina vinterskor som jag köpte på second hand förra året, och som typ alla tycker är fula förytom jag. Fick åka hem igår efter jobbet och byta skor innan jag skulle gå en snabbis med babe på stan eftersom mina kinaskor klistrades fast i snön typ och lossnade. Kände inte riktigt för att gå barfota liksom!
Ska gå till bussen om en halvtimme såatte jag ska klä på mig och sådär nu!

Förresten, har ni också snö eller är det bara Sthlm som fått? ;D



Mina snöskor<3

Kommentarer
Postat av: Kit

well, jag bor i stockholm, så yes ;D



men jag tycker skorna är söta

det beror ju bara på vem som har dem

jag hade inte alls passat i dem t.ex

2009-12-15 @ 10:52:46
URL: http://discotetris.blogg.se/
Postat av: Ann i Hovet

Snöar gör det lite här oxså men bara som lite puder än ,MEN vilken fin bild du fått publicerad i Lessebos Kommunkalender .Det är annat än vinterbilder det ,om en månad vänder det ....Kram

2009-12-15 @ 12:26:02
Postat av: elin

Hoho här i växjö snöar det jämt och det är halt att köra :D

2009-12-15 @ 15:53:47
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: Marcus

Snö i Sthlm i morse då jag vaknade där,

men ingen i Skåne när jag kom hem vid 22 :p

2009-12-16 @ 00:08:55

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0