Tjugofjärde december

Nu är jag mättis fastän jag inte ätit så överdrivet mycket mat och godis. Har väl druckit mig mätt, som vanligt...
Iaf, fick en massamassa fina julisar typ en kent-tröja, två kentbiljetter till Kents spelning i Göteborg 21 mars, ett fast ljusstarkt objektiv till kameran, en megasöt kattsparbössa, äggkoppar. En massa fin helt enkelt! Plus att papi hittade en massa filter som han hade haft till sin gamla kamera som passade på min. HAPPIHAPPI ALLTSÅ!


Syster och jag (nu ser man min klänning lite bättre än på den första bilden).


Julbord dårå.


Julgran och en massa julisar såatte!


Finfinaste kenttröjan<3


SPARBÖSSAN<3


En massa filter till mitt nya objektiv!


?


Lillebror Martin

Kommentarer
Postat av: Marcus

Aww, sötaste sparbössan. Med sådana stora, fina och vädjande ögon så blir den full på nolltid, haha. "Åh, den är hungrig och vädjar till mig". ge några tiokronor Haha xD

2009-12-25 @ 00:10:01
Postat av: panda

har med en sån kent tröja! så himla fina. kanske ser dig i gbg 21 mars. fniss.

2009-12-25 @ 11:04:53
URL: http://pandawhore.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0