Nattliga tankar

Borde ha sovit för MYCKET länge sedan, men nu gör jag inte det såatte. Klockan är 02:30, och egentligen är jag ganska trött men lyssnar på musik och vill inte sluta med det.
Funderar en massa, mest om mina 6000:- kommer att räcka att flytta med. Tror dom gör det, har ju redan en hel del möbler, påslakan och andra småpryttlar.
Och så funderar jag på hur våren/sommaren kommer bli nu när jag ska plugga. Vet inte alls vad jag ska förvänta mig. Har ju sett Mattias när han typ har pluggat och så, men vi ligger på helt olika nivåer när det gäller det så jag kan inte jämföra oss två riktigt. Och så funderar jag på hur det kommer gå med mina tentor som har visat sig (om deras tentaschema stämmer och gäller mig) krocka lite smått med Kent-konserten jag fick i julklapp och SiESTA. Antar att jag får ta det när det kommer, men det är klart att man funderar på det! (OCH BLABLABLA JAG VET ATT JAG MÅSTE SATSA PÅ SKOLAN MEN VADÅ JAG KAN VÄL FÅ HOPPAS ATT DOM INTE KROCKAR, FÖR BARA FÖR ATT MAN PLUGGAR SÅ KAN MAN INTE LEVA LIVET ELLER VADÅ?! OCH JAG VET ATT JAG INTE ALLS VET HUR JOBBIGT DET ÄR ATT PLUGGA MEN DET LÄR JAG VÄL MÄRKA SNART ANTAR JAG, MEN JAG VILL ORKA/KUNNA GÖRA ROLIGA SAKER OCKSÅ SÅ TYST NU VAAA!)
Och så snurrar det festivalplaner i mitt huvud. Om jag kan ska jag självklart åka till SiESTA, men ska också hinna med Rock the Lake, Popadelica, Hultsfred (25-års jubileum + kanske sista Hultis någonsin! :'O ) och Emmaboda. Vill till Arvika men det blir liksom lite tätt inpå Hultis om jag sommarjobbar, vilket jag verkligen hoppas att jag gör. Det blir till att försöka spara pengar i vår (om det går nu när jag bara har mitt csn-bidrag+lån), annars gott folk vet ni vad jag önskar mig i födelsedagspresent (fyller faktiskt år om 2 månader och 29 dagar SÅDESÅ!)!

Imorgon, eller jag rent sådär senare idag, ska jag packa iordning mina grejer. Har spridit ut hela min resväska på golvet så måste liksom packa för vi åker ju till Hovmantorp på måndag förmiddag. Ska också kolla om jag har påslakan och sånt här som är mitt som jag kan ta med mig, nicekalajs. Mm nä man det var väl allt jag hade att skriva för inatt såatte. Ska försöka ta och sova nu (lovar kommer inte lyckas nu bara för det), men godnatt till er andra!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0