OHYEEEES

Segern är min! Efter att ha knackat på typ tio miljoner gånger hos min granne så fick jag FINALY napp! Han öppnade och jag fick låna nyckeln till förrådet, TACKTACKTACK! Mattias har ifs postat nyckeln men det är ju inte hundra att den kommer fram såatte. Men nu står min finfina rosa väska i hallen och ska packas ikväll.
Har förövrigt städat sen jag kom hem, typ sådära städat ur soptunnan under vasken och varit duktig. Är inte alls klar men har ju hela kvällen på mig (plus att vi numera har micro så jag behöver inte krabba med att sätta på ugnen och såntdära för att värma mat= det går MYCKET snabbare att värma matlådan!)!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Väskan är hemma. Halleljuah! Praise The Lord, sister :F

2009-12-21 @ 19:19:34
Postat av: Marcus

Tog 12 sek från blogginlägg till mitt svar.

Så jävla långsam och seg är jag idag. Hahaha.

2009-12-21 @ 19:20:54

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0