090223

Godmorgon allesammans!
Som vanligt är det svinkallt på rummet, plus att det är stökigt, inte oki... Idag blir det till att städa, slänga glasflaskor, handla och sen hämta ut mina H&M-skor<3

Igår skickade jag efter att par jobbansökningar, bl.a. till ett fritidshem för handikappade barn, och tänkte inte mer på det. Sen idag, nu, när jag kollar mailen har jag fått värsta sura mailet från det jobbet där det stod; "Hej! Krav: Erfarenhet av handikappade barn... Ser inte att du har det?!"
Liksom, wtf??! Chilla ett ton eller nått! Jag är inte totalt oerfaren av handikappade barn (även om jag är långt ifrån värsta proffset..), vet inte om hon har tagit sig tid att läsamitt CV, men det står ju bl.a att jag jobbat med handikappade barn under friidrottsdagar, "Handikapp-OS". Herregud, jag blir bara så sur! Vad tjänar hon på att skicka iväg ett bitchigt mail när jag redan har ansökt? Det är ju inte så att jag skickar en till ansäkning till samma jobb..? Well, vissa människor är allt bra konstiga!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Haha! Om hon nu störde sig så mycket på det, hade hon ju faktiskt inte ens behövt skicka ett mail:P vilket bitch ^^

2009-02-23 @ 10:54:08
URL: http://rosannanana.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0