090224

Godmorgon!

Vaknade upp till nyheterna av att Kronprinsessan Viktoria och Daniel tydligen har förlovat sig! Kul för dom! ;D
Funderade alldeles nyss på om jag skulle dra ut och gå innan frukosten, men precis då så började magen kurra väldigt mycket så det blir prominillis efter frukosten. Fint väder idag iaf, mycket snö och lite sol.
Idag ska jag också pröva på ett nytt litet projekt, använda blekmedel i tvätten. Jag lyckades ju spilla olivkycklingsås på min sprillans nya långärmade vita tröja, och det gick inte bort i tvätten, så nu ska jag ta alla mina helvita tröjor och linnen, tvätta och hälla på lite blekmedel så får vi se om dom oönskade fläckarna försvinner!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0