090227

Hejhejhej!

Jag tar tillbaka allting jag sa igår om att våren är här, för igårkväll började det snöa, och det snöar fortfarande! Gaah, blir så trött på det... Men det är ju trots allt bara februari, so I guess att det är tillåtet att snöa. men efter 12:e mars skare sluta (haha ingen aning om varför det bliev 12:e, men typ halvvägs in i mars liksom ^^)!
Well, idag ska ju iaf Mattias & jag på Kenny Starfighter-utställning! Haha, bäst<3 Sen ska jag besöka Record Hunter, och jag kan inte säga varför än, för är paranoid och tror att alla kommer köpa samma sak som mig då, haha sorry!

Nu blir det in i duschen, äta frullis och senvänta på Mattias att komma hem!
Och tack mamma för att du sa att blommorna var svårskötta (fattar inte varför jag jämt ska vlja svårskötta blommor?!), nu behöver jag inte ha dåligt samvete! :p

Later!

Såhär såg det ut igårkväll, och idag ligger det mer snö på marken!


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0