090228

Godmorgon!

Har precis käkat frullis och sitter i sängen och kollar på House med Mattias.
Senare idag, eller rättare kl. 14 ska vi dra till Stefan och Lina för att fika, och sen kl 18 blire bio; Män som hatar kvinnor. Haha, jag har inte ens boken, och jag har fatiskt ingen aning om vad boken/bion handlar om heller, så det ska bli intressant, hahah!
Åh, innan så råkade jag gå förbi spegeln på toan och heeej vilken utväxt jag har! Isch, usch & fy! Men har ju valt själv att inte färga håret igen så jag får väl skylla mig själv... Ja, jag ska ju färga det rött i Maj, och då måste jag ju bleka det och det kommer slita som fan på håret, så då har jag fått för mig att det blir bättre om jag inte färgar det och låter den svarta färgen blekas naturligt så mycket som möjligt innan jag bleker en gång till. Vet inte om det stämmer men det känns bättre så ^^

Ha det bra sålänge!

Justde, igår var Mattias och jag på Kenny Starfighter-utställning på Stadsmuséet (det är gratis inträde så ni som bor i Sthlm stick dit! Utställningen är slut imon...), så här kommer lite bilder;

     
En frisörstol                       En rymdbil                         En stol man satt fast i


 
KENNY STARFIGHTER<333

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0