Ännu mer snö

Usch, sitter just nu på sängen och har fixat klart med bloggen, gjort en större profilbild och lite så (det slog mig också om vilken lång näsa det ser ut som om jag har på bildern i headern och profilbilden! :O). Det snöar förövrigt fortfarande ute, nejnejnej!
Har sökt sex jobb också, snälla ta mig, jag vill jobba!
Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska följa med in till stan och träffa Pernilla... Känner mig lite trött och seg i huvudet, känns om det är förkylning på G :/ Kanske kurerar mig hemma i förebyggande syfte... Spelar Sims och lite så! (:

Blominfo: En blomma håller på att dö, ser det ut som. Eller iaf löven på den. Lätt bruna och hängiga, fan! :@ Jag tror inte vårt rum har något bra klimat för blommor; antingen kallt eller asvarmt (plus att det drar in jättekallt från fönstren så vi har flyttat blommorna därifrån nu). Den andra blomman ser ju ut att må bra iaf...

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0