ÄNTLIGEN

Yeees, har blivit kallas till intervju på en förskola på måndag, yeeeeees!<3
Det var ett vikariat än sålänge men kunde förlängas (mitt behöver ej förlångas då ju...), men hej vad skönt om jag skulle få det!  Det stora problemet är att jag har skickat till så sjukt många förskolor att jag inte har/hade någon aning om vilken förskola hon ringde ifrån, för det sa hon inte, haha ^^ Så jag fick gå in och leta bland alla mina skickade mail, jag hittade ingenting. Söka på google efter förskolor i Vallentuna, fick upp en liten lista och så kollade jag telefonnummer. Tillsist fattade jag vilken förskola det var, yes ^^ Som tur var var det ingen montesori-förskola, utan en helt vanlig. Nicekalajs.
Nu hoppas jag bara på att jag får det och att det är tillräckligt många timmar (mer än 15h i veckan om det är 100kr/h lön) samt att uppsägningstiden inte är så lång, vilket den inte borde vara med tanke på att det bara är ett vikariat?
Aja, glad som tusan är jag iaf!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Gratulerar! Hoppas intervjun går bra då!:.)

2009-02-25 @ 13:10:09
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Rosanna

Åh va kul:D Hoppas det går vägen då=)

2009-02-25 @ 16:40:08
URL: http://rosannanana.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0