BH-jakt

Åkte in en snabbis på stan, tänkte köpa en till bh till min samling, men nej.. Det verkar som om typ hela Stockholm har samma storlek som mig.. Inte oki... Hittade istället ett par skitsöta strumpbyxor som jag ska köpa imon. Typ glansiga silver-leopardmönstrade<3 Jag typ dog, så himmla söta!
Åkte hem och Mattias&jag var lata och köpte pizza, hehe... Och så köpte jag Ramlösa Mango, för jag älskar mango och sådära, och hjälp vad god den var! Smakade väldigt mycket vår! PRÖVA DEN! Det blir nog min favorit i sommar, förra sommaren var det Jordgubb/Lime som gällde, men den blir nog utbytt iår!

psst, jag såg Thomas Di Leva idag på stan! ;D Gick typ en halvmeter ifrån honom, yeey ^_^



Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0