För lite timmar

Nu är jag hemma, eller ja, kom hem runt 15:30, men vårt internet krabbade så det började inte funka förens nu :p
Intervjun gick bara bra! Om jag vill kan jag typ bli anställd där, om jag matchar med familjen vill säga. Men eftersom detta är ett jobb där jag MAX får 15 timmar i veckan så klarar jag mig inte på det (eller jo det gör jag men då rycker alla mina sparpengar också...), och hon som intervjuade mig (hon var jättetrevlig!) sa att jag måste vara säker innan jag tar detta jobbet, eftersom när jag väl hade tagit det så var det asbitchigt att sluta sen, om jag skulle få ett heltidsjobb någon annanstans... Och det fattar jag också, för jag måste gå två kurser innan (HLR för barn & en nanny-kurs), och sedan ska jag introduceras för familjen och så, och då är det ju skitbicthigt om jag bara sticket efter typ tre veckor och tar ett annat jobb.
Blä, usch och fy. Nej, nu ska jag tänka igenom detta, och så skulle jag höra av mig senare till Nanny-tjejen. har iaf inte bråttom med det, känns skitskönt!
Fick förresten post idag<3 Älskart, höhö! Från mamma med lite post, samt ett fint litet kort och skumtomtar från mamma<3 Det satt inte fel!

nu blir det att tina kyckling, sen laga lite kerala curry, yes!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0