Försenad julklapp ivägskickad

Idag har jag sökt elva jobb, alla barnskötarjobb till dagis. Duktiga jag. Har även hunnit med en vända på stan och köpt ett postpaket och skickat min försenade julklapp till lillebror i Göteborg. Haha, bättre sent än aldrig! Ska alldeles strax lägga in en tvätt i maskinen, sen ta upp köttfärs för ikväll blir det hemgjorda hamburgare, yes! (Intresseklubben antecknar för fullt!)

Februari kommer gå snabbt! Nästa helg, alltså om typ en och en halv vecka kommer lillasysteryster upp hit<3 och stannar till den 18:e. Den 20 på kvällen/natten kommer Emma och Kabbe och stannar tills på söndagen. Sen är det bara en vecka kvar, sen äre mars! Usch, har aldrig gillat månaden februari. Vill inte få barn i februari, kan inte tänka mig att det är kul att fylla år då! Nää... Februari är grå, tråkig, udda, blä! Februari låter som gröt, typ...

Jag har iaf kollat runt lite på uteställen med 18-års gräns på lördagar till helgen då Emma och Kabbe kommer, och blev tipsad om ett ställe som hette Ace. Det roliga är att dom har 20-års gräns, men om man är 19 och vill in kan man bara skicka ett mail till dom med namn så skriver man upp sig på listan över 19-åringar som vill komma in, och ja, då kommer man in. Haha, så lojt ^^

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0