Friday night

Hola!

Nu har vi avslutat kvällsmaten och kollar på nån b-film (Mattias gillar den). Jag har bakat chokladkaka tills imon när vi ska fira Mattias och Stefan, och den blev riktigt fin!
Inget Parken för vår del ikväll. Mattias gillar inte Parken men erbjöd sig att följa med iaf, men inte kul att gå med någon som inte gillar bandet, plus att jag inte har råd nu när jag köpt biljetter till Popcirkus när The Sounds kommer dit<3 Aaaaaah, JAG DÖR! Det var det jag inte kunde berätta innan för då hade jag trott att alla sulle köpa biljetter (mm, little bit to much paranoid sometimes...). Men nu är två biljetter införskaffade till Mattias och mig, kommer bli så bäst! Och deras nya låt är megagrym! Lyssna och njut!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Bara så alla vet så är Harold and Kumar 2 Escape from Guantanamo Bay en b-film xD

2009-02-27 @ 21:25:51
Postat av: Jessica Anshagen

Hej! Just nu kan man vinna underbara smycken från Pandia på min sida! (värde 600 kr!)



Kolla gärna in:

http://www.jessi.se/2009/february/tavla-om-smycken-fran-pandiase.html



Ha en jättebra dag!

2009-02-28 @ 09:16:07
URL: http://www.jessi.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0