Jobbintervju

Fick idag runt kvart över tio reda på att jag skulle komma på en intervju hos Nanny.nu kl 14:00, idag! Och i mailet så fick jag också en hel lista med saker som jag skulle ha med till intervju;
  • Mina gymnaisebetyg (liksom vart hade Mattias lagt pärmen som dom lpg i??!)
  • Nummer till lärare (WTF??!)
  • Två referenser till personer jag arbetat med barn (Shit! Har bara Tina, smsade dock Christina men har ej fått svar)
Jag hittade iaf pärmen med mina betyg i, SKÖNT! Mailade Eva och frågade om jag fick lämna henne som referens (jag menar, jag kan ju inte bara ge nanny.nu hennes nummer, måste ju be om lov först?), dock tror jag att det ska gå bra men har inte fått svar än, och jag måste gå om 1,5 timmar! Christina har inte heller svarat än, illa!
Andas Sara, andas!
Wohoo, haha heja stressen! Nej nu kan jag inte sitta här längre, måste klä på mig och fixa håret och så måste jag skriva ut en karta (det är minst 850 meter att gå från tunnelbanan, kommer ALDRIG att hitta :s )
Uppdatering när jag komme hem runt 16:00.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Heja Stressen heter de ^^



Lycka till <3

2009-02-03 @ 11:42:00
Postat av: Pe

Lycka till!! Jag håller tummarna...........kom ihåg att andas!! in genom näsan ut genom munen! Kram

2009-02-03 @ 14:11:57
Postat av: Anna

Good lock chuk:P

2009-02-03 @ 16:27:49
URL: http://eklundgren.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0