Morgonkaos

Imorse så ringde väckarklockan vid kvart i sex. Shit, jag var megatrött, vi somnade nog runt ett eller nått igår, så det blev bara fem timmar sömn... Tjugo i traskade (läs småsprang) vi till busshållplatsen, och åkte mot Solna. Men jag hade typ läst fel och trodde att bussen skulle åka till en hållplats som den inte skulle göra, så vi åkte fel, höhö, och hamnade vid karolinska sjukhuset istället för Solna Centrum. Jag blev lätt stressad eftersom Anna faktiskt hade ett flyg att passa, men jag höll mig faktiskt lugn och frågade runt på bussarna efter en buss som skulle åka förbi Solna Centrum, och det blev bussen mot Hallonbergen. Vi hann med den tänkta bussen mot flygplatsen så allting ordnade sig!
Fint väder också, så påvägen tillbaka hoppade jag av vid Rådhuset och gick till centralen. Mysig prominillis!

Nu hade jag tänkt att dra in till stan, bara för att liksom...



Anna med resväska och en av sina fem nya väskor hon köpte i Sthlm ^_^

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0