Moviestar

Nu har Stefan precis gått härifrån med sin filmutrustning efter att ha filmat mig i nån timme. Han håller på att göra en film till lärare, och jag skulle snacka om att jag bloggar och lite sådära! Jag fick ha på mi en såndär mick som dom har på TV, ascoolt! Kände mig som värsta moviestar, haha<3
Vi filmade först lite ute (jag satt bl.a på en parkbänk och det var fett askallt eftersom det är typ 2dm snö här ^^), jag skulle gå fram och tillbaka, ta kort på änder och sådära, men sen drog vi in. Jag satte mig i sängen med laptopen i knät och Stefan ställde en massa frågor. Haha, sen somnade min fot och den var liksom helt död! Kunde inte röra den över huvud taget! Nicekalajs, hehe... Nej men Stefan sa att jag var duktig *stolt*, och så får jag typ 250:- för att bli filmad och svara på frågor. Asnice!
Nu ska jag slänga in en tvätt, gå till ICA och sen hämta ut mina skor!



Oki, micken syns skitdåligt, men det är den där svarta plutten! ;P
(Minen, mm<3)

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0