Skor, lagade strumpbyxor & Vintervila

Det är helt galet vad veckorna går fort, fastän jag bara sitter och spelar sims/kollar runt på platsbanken, hmm... Idag fanns det 0 jobb att söka, tråk! Känns som att jag inte kan bli personlig assistent åt ett litet barn då jag bara ska jobba 2,5 månader. Vore elakt...

Iaf, stack ju in till stan idag innan med en sula i handväskan, och yes, strl 40 passade, utan (!!!) sula! Haha, har väl stora fötter helt enkelt. Men jag åkte hem och beställde dom, så dessa snyggingar kommar till mig i slutet på grötmånaden (februari);

Yes, vad snygga dom är<3

Mattias och jag har iaf varit i Mörby Centrum och handlat lite på Hemköp. Köpte köttfärs tills nästa vecka då Anna kommer och vi ska äta tacos, och så hittade jag den goda färdiga bearnaisesåsen som mormor brukar ha! Åh gud vad jag tycker den är god, ska bli gott, höhö!
Idag har jag äntligen lagat mina otroligt trasiga strumpbyxor (det var så stora hål vid fötterna så att två, tre tår stack ut på varje fot), så nu slipper jag köpa nya. Känns bra då dom ändå kostar 100:- styck.

Nu ska jag fortsätta fredagskvällen med att kyssna på Kent<3


Vintervila. Lyssna på den, helt otrolig<3

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0