Lördag kväll och söndag förmiddag i korthet

Igår kväll var vi hos Stefan och Lina, och där var också Clara (M&S syster), Mathias och Valter. Det var väldigt trevligt, vi åt god mat, tittade på Melodifestivalen som för övrigt sög ganska hårt (hur FAN kunde Caroline af Ugglas låt gå vidare??!), spelade TP (jag och Mattias vann, WOHOOO<3), åt mörk choklad och chips i mängder, jag kom på att jag nog hittat ett nytt favvogodis och sådära. Kvällens höjdpunkt var för övrigt när jag fick Valter, två år, att säga Jocke Berg, haha<3 Wonderful! Försökte övertala honom om att hans gosedjureelefant skulle heta Jocke Berg också, dock så gick inte den planen igenom riktigt, men men ^^ Vi stannade tills klockan blev lite efter två, sen drog vi till tuben (och som vanligt stämde inte real-tids grejen), vi väntade där i 20-25 minuter... Iaf, kom hem och däckade i sängen vid halv tre och jag drömde hela natten om en jättestor boaorm som skulle svälja hela Jessica Alba. Knäppt...

Idag kl. halv 11 så blir vi väckta av att Stefan ringer och undrar om dom kan titta förbi och visa för Clara och kompani hur vi bor (Oki, vi visste att dom skulle komma men vi tog långsovmorgon ^_^), så jag typ flyger upp och kommer på att jag somnade med sminket på igår. Svart i hela fejset typ, så in i duschen, tvätta tvätta tvätta bort! Ut igen, på med kläder, städa iordning snabbt på rummet medan Mattias fixade frullis, äta och sedan välkommna gästerna! Dock så hade dom tagit de ganska lugnt så det blev inte alls så stressigt, höhö :p Men trevligt med lite besök, och nu ska jag lyssna vodare på Anna Ternheim och sen kanske låna datorn och spela, tadaaaa, Sims!

Kommentarer
Postat av: Lovis

vad är nya favvogodisen då?

2009-02-08 @ 15:46:43
URL: http://somlighet.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0