Vilse på Söder

Vi skulle fika hade vi tänkt. Och vi skulle gå till Café String... Jag hade kollat upp innan vart det låg och så, men hej, mitt lokalsinne är inte så bra, så vi gick vilse, höhö ^^ Och när vi tillsist hittat dit verkade dom väldigt upptagna med andra saker, typ, öh, som om dom skulle ha nån TV-sändning eller nått, för dom satte upp asstora lampor och sån skit, så vi åvgade inte gå in! Vi traskade vidare och gick lite mer vilse innan vi tillsist hamnade på Götgatan igen och gick in på närmaste Waynes Coffee, för det var så in i nordens kallt ute. Varm choklad med marshmallows i och blåbärspaj, yes (blåbärspaj blev det enbart för dom inte kunde säga om det var nötter i chokladkakorna, kladdkakan eller browniesen.. :@ ) Satt där och myste lite och snackade och sådära!
Vi drog tillbaka till Gallerian och jag köpte en vit långärmad tröja till min andra klänning som jag köpt/fått (fick 150:- rabatt på H&M av mamma<3, bild på klänningen kommer nångång), och sen hem.
Nu ska vi laga Olivkyckling, och sen är det nog bio som står på schemat ikväll; Bröllopsduellen (bara för att det verkligen inte går några andra filmer som vi inte redan sett).

        
Woho, fika!              Gott med marshisar i!        Anna fikar.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0