Gitarrfingrar

Tillbringade kvällen och natten hos Mattias igår. Vi kollade på film OCH jag lärde mig att spela Shoreline på gitarr<3 Mwiih, min första låt jag lärt mig att spela på gitarr :D Oki, höhö, det går ju skiiiitsakta att spela, men jag håller på att lära mig ackorden och jobbar på att det ska bli snabbare, snart kan jag spela den skitbra, känns kul! Mina fingrar gör dock asont...
Sedan tillbringade vi typ kvällen med att titta på E!. Jag älskar E!. Bästa kanalen typ, haha, igår var det Dr. 90210 & Hollywoods sexiest. Grymt äckligt på Dr.90210, han skulle fettsuga en tjej på typ 20 år som var ganska jättetjock, och iuuuh, alltså ska inte berätta i detalj men det var inte en vacker syn. Sen var det en 17-årig tjej som gjorde en bröstförstoring till strl C, för hon ansåg att hon hade "för små" bröst, mm jag tackar, kände mig ganska dissad, haha ^^ Knäpp mamma som betalade hela operationen...

Kommentarer
Postat av: Mattias

Gör de fortfarande ont? :(

2009-01-13 @ 19:39:10

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0