I taket lyser stjärnorna

Mattias och jag har precis bokat bio; I taket lyser stjärnorna. Herregud, läste boken -03, det var sex år sen (SEX ÅR SEDAN!!! :O Jag var bara 13, herreguuuud!!), men jag minns att jag grät som ett as iaf, haha ^^ Jag hoppas den är bra, boken var iaf bra, men precis som Anna säger, boken är altid bättre än filmen.
Och så slänger jag ett öga på klockan och upptäcker att hon redan är halv tre. Har varit vaken i tre och en halv timme. Somnade sent igår, efter nattliga promenaden från Östermalmstorg till Globen.
Ska baka muffins till bion ikväll, chokladmuffins<3

Se "I taket lyser stjärnorna"-trailern här!
psst, roligast att Samuel Haus (som spelar Sakke i filmen) har spelat rollen som Tsatsiki, gulligt! Plus att Kleerup feat. Lykke Li är ett soundtrack till filmen med Until we bleed<3

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0