Rusk och blåst!

Bion (Benjamin Buttons otroliga liv) igår var MEGABRA! Se den!
Mattias och jag kom väl i säng typ runt halv tre eftersom bion inte var slut förens halv ett, okej den började ju kvart i tio, men men ^^ Och snaka om att det blåste igårkväll! Helt galet! Och våra fönster var visst inte sådär jättetätade för jag låg och kollade på hur rullgardinerna rörde på sig :p
Vi tog sovis idag iaf till kl 11, käkade frukost och sen skulle Mattias iväg och köpa datorprylar av nån snubbe i Upplands-Väsby, så jag fäljde med. Och på tuben påväg dit så satt jag 2 meter ifrån BlondinBella, yey cool jag är haha!
Well, nu är vi hemma ige och jag är kall som en fiskpinne eftersom det är snorkallt ute! Isch!
Ikväll kanske vi ska träffa David som är i Stockholm under helgen för nån lumpengrej, vet dock inte vad vi ska hitta på än men det löser väl sig! Nu ska jag, tadaaa, spela Sims!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst var den bra?! =) Jag tyckte doxk den var lite lång, den slutade kl 12 hos oss, och då hade jag träsmak i rumpan om nått =P

2009-01-25 @ 17:09:59
URL: http://rosannanana.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0