Stockholm again

Så, nu är man tillbaka i Stockholm igen! Tågresan igår gick bra, om än lite seg, fem timmar var det ju trots allt. Vi åkte hem och mattias hade lyckats hitta revbensspjäll i tredjde affären han var i. Galet... Vi gjorde iaf en jättegod fetaostsallad till. Gott!
Sen var jag helt otroligt jättetrött och somnade redan så tidigt om åtta! Och ja, nu fjorton och en halv timma senare vaknar jag. mattias tror att jag är sjuk, men njae, dock känner jag mig helt konstig, som en jättestor geléboll, helt... Trött i kroppen. Inte bra, hinner inte va/bli sjuk nu!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Tur att du inte är sjuk ivf :)

Har suttit i 30 min på programmerings föreläsningen och han har inte sagt något jag inte redan visst ... Suck..

2009-01-20 @ 13:44:34

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0