Tråksöndag

Söndag... Jag hatar söndagar. Veckans tristaste och med onödiga dag, för liksom;
  1. Det är typ alltid dåligt väder
  2. Man gör ingenting, sitter bara hemma och dagen seeegar sig verkligen fram
  3. Oftas är jag jätteskabbig på söndagar, don't know why?
Som ni ser, söndagar är inte min favodag... Kunde inte somna igår heller så låg och läste gamla Frida-tidningar som jag hittade i mitt nattduksbord, haha. Det var lite småkul sådära. Och så hittade jag lite brevpapper med smö söta kuvert till, jag brukar alltid göra mina kuvert själv, men nu har jag ett par stycken, brabra.
Tror faktiskt att jag ska gå upp och duscha nu, för såhär skabbig orkar jag faktiskt inte va! Punkt slut.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0