Träningsvärk, ajajaj!

Well, om ni läste gårdagens inlägg så var ju Mattias och jag och storhandlade på Maxi-Solna, och AJ vilken träningsvärk jag har i axlarna efter den utflykten! Allting bara pga dom där tunga kassarna! Isch!
Idag ska jag väl rensa i mina lådor med kläder eftersom det är fullt :O Och antagligen hitta lite nytt place att läsa dom på (vart man nu kan hitta det i det 14² stort rum, höhö). Väntar också på att familjen ska ringa för dom har inte gjort det än, känns inte riktigt bra, men men, dom har det nog stressigt eller nått, det är ju bara torsdag! Efter omflyttningen av kläder ska jag vänta och se om jag har fått nått mail av Sundaybooks.se där jag i december beställde en bok som jag utlovades få 1-2 veckor senare och jag har fortfarande inte fått den, så nu mailade jag till dom och sa att jag ville avbeställa den. Hoppas dom svarar! Nu ska jag fixa iordning i ett hörn av rummet som är otroligt stökigt (bl.a så står det en skitstor påse med pantflaskor, illa! Vi ska panta imon!), och sen ska jag slappa enda fram till 15:30 med att spela Sims, mums<3

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0