En helt vanlig dag

För att ha nått att göra så åkte jag in till stan och vandrade runt där i fyra timmar. Bra motion och jag fick komma ut lite i friska luften. Har också hittat en massa fina saker som jag ska köpa när Anna kommer upp 12-18 februari :D En sak som dock är tråkg är att en massa affärer har fått för sig att stänga (antar att det är pga den ekonomiska krisen, eller nått...) Typ Accessorize där jag köpte mitt stjärndiadem, stänger ner för gott idag, och så ska Åhléns i Gallerian också stänga. Knäppt!

Väntar fortfarande ihärdigt på att telefonen ska ringa eller att det ska trilla in ett mail om jobb. Skulle vara kul med att, för omväxlings skull, pyssla med nått annat än att bara sitta hemma och spela Sims, fast det är kul det också :D Det har ifs bara gått tre arbetsdagar sen jag hamnade i deras, öh, system.. Så jag hoppas att dom hör av sig denna veckan eller nästa. Annars får jag börja kolla efter nått nytt. (Och nej, familjen som jag så duktigt ringde till när jag kom upp hörde aldrig av sig. DÅLIG STIL!)

Nu tänkte jag gå upp och fixa lite mat, fläskpannkaka står det på menyn idag, och sedan blir det att kolla That 70's show och pyssla med fotona som jag fick hem idag!


Psst, kolla vad jag inte kunde låta bli att köpa idag, festivalbrills så det bara skriker om det!<3



Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0