Pass

Vaknade faktiskt själv idag redan klockan tio, bra gjort, höhö. Har precis ätit klart filen och kollar nu på "Supernanny".
Senare idag ska jag ta bussen in till stan och hämta ut mitt pass och sen åka tillbaka. Mamma, Anna och jag hade egentligen tänkt at gå på bio idag, men eftersom mamma har spinningpass till 20:30 så hinner vi inte, så Anna och jag hyr en film som vi tre kan mysa ner oss i soffan och kolla på. För imon åker ju jag hemifrån och kommer inte hem på en och en halv månad, så en sista myskväll passar bra.
Jag har även klippt min lugg idag, rak, tänkte att det ser mer vuxet ut med tanke på kommande jobbintervjuer.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sminka mig och sen dra iväg till stan och hämta passet!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0