Dag med vänner

Var och åt lunch med Anna igår, lassagne på Espresso House. Det var gott och Anna & jag drack typ upp två kannor vatten, hahah! Vi diskuterade livet och sådära och hade superkul (trevligt låter fel, för det är typ så som gamla tantar säger; "Jag träffade Gerda idag och det var trevigt.." Det låter torrt helt enkelt ^^)! Efter en mättande lassagne gick vi till Åhléns för att leta efter en pärm som Anna skulle köpa till sin pappa, och så kom Emmelie också. Vi gick runt därinne ett tag,och jag hittade mysigaste koftan, en blå och vit och den kostade bara 60:-, men jag hade verkligen inte råd så jag var tvungen att lämna den :( Vi gick sedan till Lagerhouse och Emmelie blev helt tokig av alla banan-saker som fanns (Emelie älskar bananer)... Sen var Anna tvungen att sticka för jobbet ringde, så Emmelie och jag drog till Skåres och fikade, snackade typ om "långa, glansiga saker" hahaha! Sen skulle jag egentligen åkt hem, men följde med Emelie till Åryd istället, men innan Emmelies mamma kom och hämtade oss sprang vi in en snabbis på KJ-store och hittade leopardstrumpbyxor! Äntligen! Festivaloutfiten är fixad! Sen hem till Åryd där åt vi god GI-mat, lyssnade på Anna Ternheim och snackade och hade jättekul! Tusan, kommer sakna alla när jag åker tillbaka till Stockholm!

Nu har jag precis kollat på "10 år yngre", och ska snart börja packa iordning mina saker, tänkte det kunde vara skönt att slippa stressa med det imorgon. Sen ska jag måla några hyllor och sätta upp dom och lite affischer, kommer bli superduper!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

hahaha "Långt och glansigt!"

men asså nu kommer ju inte jag ihåg vad jag egentligen menade med det.. gör du? xD hahaha. Kommer SaknaDej massa mkt nu<33

men ha det Bääst i Gbgt!

PUSS :*

2009-01-14 @ 15:33:18

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0