Båtlåt

Idag när jag åkte till jobbet, förövrigt min sista jobbdag, så hörde jag världens sämsta låt på radion; Båt-låten. Det handlade typ om att två båtar skulle ha sex. Hmm fattade inte riktigt grejen...
Nu sitter jag hos Mattiasbabe och vi håller väl typ på att grilla typ, fast jag sitter här och lyssnar på Slipknot mhmm!
På söndag åker jag till Gotland och är borta i en vecka, och sen direkt när jag kommer hem så blir det Emmaboda<3 Så kommer vara väldigt inaktiv här bara så att mina typ 10 läsare vet haha! Men ni är schysstos så HEJ ALLA SOM LÄSER OCH TYP HEJDÅÅÅ! :p Äh jag är trött!

Iaf jag har kommit på att i ett av inläggen jag skiver varje dag ska jag typ "avslöja" något om mig själv. Kan vara vardagliga saker och så men lite kul om ni är nyfikna, såatte Dagens sanning idag:

Jag gillar att bita på mina tandborstar vilket gör att de är totalt utslitna efter en vecka!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0