On top of the world you get nothing done

Jag har svinigt ont i min handled, gaah :@ Vaknade i morse av att dte gjorde ont, precis där vid den där handledsknölen ni vet, men det har inte blivit bättre! Trodde at jag typ sovit på den eller nått men jag vet inte... Isch gör ont måste jag ta och säga er! Bara för att klaga lite sådära hehe.
Jag har iaf för-tuperat håret för jag har tänkt fixa pandafrill tills mami och jag ska ut och äta ikväll. Hoppas den blir bra annars dör jag eller nått!

Dagens sanning:
Jag får panik om håret inte är bra efter att jag fixat det. Om det inte alls ser ut som jag vill kan det ibland hända att jag stannar hemma istället för att följa med, ja vart det nu är vi ska någonstans.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0