Hultsfred i 54 bilder

Dag 1
   
1. Tältet uppsatt och vi chillar i Anna-Li's camp
2. My beloved bandare<3
3. Mia, Anna-Li och Mattias.
Övrigt:  ---

Dag 2
   
1. Simone & Sandra vid vårat "Camp Sockerfläck"
2. Dagen till ära hade jag poliströja på mig ;D
3. Vi hängde mest vid "Camp Caravan". På bilden ses Pop & Suffe.

   
1. Pop har druckit i kombination med snusande och la sig för att vila en stund :p
2. Gitarr på festival är typ ett måste, om man nu kan spela vill säga!
3. Emmelie, Linn & Mattias när vi kikar på, eh, Franz Ferdinand?


I wannabe-bild med Popsystrar<3

Övrigt: ----

Dag 3
   
1. Yoggi till frullis, mumsi<3
2. Kikade på Maia Hirasawa, myspys och folk blåste såpbubblor
3. Lånade Camp Caravans spegel i husvagnen och fixade pandafrill!<3

   
1. Man kan skriva puss på sin hand, och öppna en cider.
2. <3
3. Suffe smakade glidmedel, haha!

   
1. Linn blåser upp en kondom
2. Hej vi lekte med kondomer och det var kul för vi är typ 5 år!
3. Poplove lånar min prinsesskrona och är väldigt söt

   
1. Man kan gömma sig bakom en kondom om man vill...
2. HAHAHAHAHAHA! Mitt partytrick; stoppa in knytnäven i munnen!
3. Ungefär såhär kände jag mig, full, suddig och glad! :D

   
1. Lagen har ingen nöd, dags för en tripp till bajamajan
2. Slaskhink utanför ingångarna, haha lovely!
3. Emmelie, Mattias och Suffe

   
1. Vi kikade på Hello Saferide...
2. & på Regina Spektor som förövrigt var väldigt söt och duktig.
3. Vi drog tillbaka till Camp Caravan och jag drog 12,5% jordgubbslikör (ej smartaste draget haha)

   
1. Cicci var pepp och festivalsnygg
2. Hej vi kan partaja all day long såatte<3
3. Simones väldigt nära vän Stefan drog med mig, Simone, Mattias och sig själv till öltältet och bjussade på öl, hej schysstos!
Övrigt: Jag hade visst dansat på bordet och haft väldigt mycket party i Camp Caravan, hehe! Så kan det gå så det kan!

Dag 4

   
1. Sophie fixar till Simones byxor och sådära
2. Mattias och resten av folket drog och kollade på Krunegård
3... Och på Anna Ternheim (Mattias är det som har tagit denna snygga bilden på Anna)

   
1-3: Jag kollade på The Sounds på kvällen. Köade i 2 timmar innan för att få stå längst fram. När konserten började var det packat med folk, och jag var säker på att jag skulle bli överdragen men jag fixade det iaf! Ibland var det tillfällen då trycket var så stort att jag lyftes upp och inte nuddade marken, men jag släppte aldrig staketet! Jag fick fullt med blåmärken på mina armbågar efter staketet, ett MEGASTORT blåmärke på min vad efter en idiot som hela tiden stod och trängdes för att försöka få bort mig, plus pretty ont i mina revben som mosades mot stakeket, men hej SÅ VÄRT!!!<33 Förövrigt så är det Maja Ivarsson på alla bilderna, världens snyggaste kvinna I promise!
Övrigt: Jag missade Krunegård och Anna Ternheim pga en blandning av bakis/näringsbrist. Så jävla illa. Tillbringade dom timmarna i tältet, halvsovande och illamående och med beskedet att jag inte kommit in på sjuksköterskeutbildningen.

Dag 5
   
1. Jag är FETT osminkad och har en tomat i håret, hahahaxD
2-3. Mattia soch jag kikade på Melody Club och hej vad det väckte minnen sen i åttan<3

   
1. Jag och Cicci posar lite lagom sådära!
2. Såhärsnyggt matchad var jag denna sista festivaldag!
3. Man kan kicka fotboll med ett par finnar!

   
1. Ahl kom till Camp Caravan så varför inte ta ett kort liksom? Id05a for life!
2. <33
3. Camp Sockerfläck var grejen sådeså! ;D

     
1. Haha världens roligaste tröja; The Killers med en massa diktatorer höhö...
2. Marcus med snygg afromössa
3. Pop ska satsa på en karriär som Cowgirl
4. Grr darrrrling!

   
1. Kikade på Winnerbäcks sista konsert, var faktiskt helt oki!
2. Lasse
3. Snacka om geggig mark, hehe...
4. Lasse spelade en ny låt som jag inte vet vad den heter för jag tror inte han sa det men jag spelade in med kassaste ljudet menvafaan, det får man ta oki?


Övrigt
: Efter Lasse kollade vi lite på SMK och sen drog vil och kollade på Frida Hyvönen som var jättebra, roligt att Marit Bergman hjälpt till litegrann! Höhö sen skulle vi gå tillbaka och sova för vi sket i Thåström som är jättedålig. Mattias var clever boy och kastade in en glasflaska i tältet så den gick sönder. Jag skicka in honom med mobilen i handen för att leta upp alla glasbitar och torka upp cidern. När det är klart skickar han in mig för att sova, men när jag lägger mig ner på madrassen så, naturligtvis, landar jag på en glasbit. Yes liksom! Jag flippar för jag känner bara en glipa i mitt baklår och ser blod på fingrarna. Får VÄRLDENS panik och tror typ att hela mitt ben är av. Det slutar med att vi går till sjuktältet (jag iklädd utochinvända grå pyjamasbyxor, helt utan smink och med alla mina 4 tröjor på mig xD ) för att kolla efter så att det inte satt glas kvar i såret. det gjorde det inte så jag fick ett plåster och kunde gå tillbaka och sova sen hehe! Bästa avslutningen på en festival, HAHAH!

Kommentarer
Postat av: M

Knytnäven i munnen :O

Otroligt sexigt. Hm, NOT! :p

2009-07-17 @ 10:14:06

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0