Read it!

Hultsfred '09
Bästa konserten: Utan tvekan The Sounds<3
Sämsta konserten: Hmm, Lars Winnerbäcks konster på fredagen tror jag det var...
Bästa upplevelsen: Sounds<3
Sämsta upplevelsen: Bakis/näringsbrist
Roligaste: Andra kvällen med kondomblåsning och grejer, haha<3 Dansade visst på bordet också!
Tråkigaste: Fick reda på att jag inte kom in på min utbildning
Dummaste: Sätta sig på en glasbit
Smartaste: Sitta i Pop's förtält när det regnade.
Varmaste: Tomatsoppan jag åt på fredagen. Brände tungan!
Kallaste: Fyllefrossa på torsdagsnatten
Sämsta beslutet: Äta förlite.
Tillbringade mest tid: I Camp Caravan
Tillbringade minst tid: i vårt tält
Mest galet: Dansade visst på bordet såatte ^^
Mest oväntade: Min förkylning blev bättre istället för sämre
Mest använt: I klädväg är det stjärnkjolen, tiaran och gummistövlarna!
Minst använt:
Trevligast: Har as usual träffat galet trevliga människor!
Otrevligast:
Skojigast: Kondomblåsningen
Äckligast: Extremt sunkiga bajamajor
Snyggast: Såg en panda som var jättesnygg!
Fulast: Tjocka folk med alldeles för korta shorts.
Mest irriterande: Att jag mådde så dåligt att jag missade Krunegård och Anna Ternheim :@

Kommentarer
Postat av: Pop

HAHAHAHAHA kmr aldrig att glömma kondomkvällen Pop<3

FY vad sjuk den var! hahaha. MÅSTE leka snart!!!

PUSS :*

2009-07-13 @ 15:38:08
Postat av: Lovis

vad hände under killers? såg dig bli utburen av din man

2009-07-14 @ 01:16:01
URL: http://somlighet.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0