090606, Nationaldagen

Oki, detta skrev jag i lördagskväll såatte, ah bara så ni vet och inte tror att jag är helt lost och tror att jag tror att det är nationaldagen idag, hehe.

Hej!

Precis kommit hem från Göteborg och Borås. Håller på att ladda in alla 535 bilder som jag har tagit, haha kommer ta tid! Lyssnar på The Sounds nya album på Spotify<3 Gillar "Midnight sun"!

Igår: Iaf, igår Fredag så tog ju Martin studenten! Kändes lite jobbigt iochmed att jag själv har svårt att tänka tillbaka på min egen student för jag saknar den så himla mycket HAHAH, men det gick bra iaf! Han var glad och ej nykter och allting var kalas. Jag hände en skitstor godisnapp runt hans hals för han älskar godisnappar, och han blev glad! Dom åkte lastbil och Martin badade i Poseidonfontänen och fick ett rivsår på ryggen, hehe. Vi åt mycket god mat hemma hos pappa och Åsa, och hade det väldans trevligt! Grannflickan som är typ 5 trodde att Mattias var pappa åt mig, Anna och Martin, bara för att Mattias har skägg, haha gulligt! Martin åkte iväg på party i Gbg på kvällen och vi åkte "hem" till Borås och sov hos mammas moster.

Idag: Vi hälsade på min 96-åriga gammelmormor eftersom hon bor granne med mammas moster. Mojan (gammelmormor) mådde bra och hon såg fräsh ut så det var kul, plus att hon fick träffa Mattias för första gången! :) Sen åkte vi iväg till Foda för att hämta Martin som var pretty bakis, haha! Gav honom Resorb och jag åt lite jordgubbar. Sen drog vi vidare hemmåt, Martin sov, Mattias spelade Tetris och Anna lyssnade på Ipod. Jag gjorde mest ingenting. Vi stannade och åt mat på Burgerking i Värnamo, jag fick en sockerkick och asgarvade åt allt och inget, sen blev jag trött och seg, haha<3 Vi släppte av Martin och Mattias vid tåget eftersom dom skulle till Oskarshamn till Anna-Li's 20års/homecoming/vanlig fest-fest. Jag kunde inte följa med för jag ska vara med på gudstjänsten imon och lära mig såatte! Nästa söndag ska jag fixa det ensam :O

Nu kommer det en väldans massa bilder. Mest från igår men några från Morsdag också, såatte, look at them!!!

Morsdag:
   
     

1. Mamma blev glad för sin present; pengar till nagelbehandling
2. Åt förgglad negerboll, gotti!
3. Hej familjen<3
4. My beloved boyfriend och jag.
5. Egopic på hög nivå
6. Jag och Anna padlar kanot hemma hos Uffe
7. Mamma på Uffes HD

*                *                      *
Studenten:
     
1. Hej, Martin är mycket glad
2. Bamsekram
3. Men sötaste skylten!
4. Pappa, Martin och Mamma


   
1. Han fick en röd stor napp av mig!
2. Syskonbild<3
3. Plastsyskon och syskon och Mattias! (Jag, Emilia, Martin, Anna och Mattias)

   
1. Martin skulle åka släp
2. Kostymskor för hela slanten
3. My love<3


   
1. Bevis på att jag har klackisar på mig! Och så äre mamma och Anna på bilden också.
2. Pappa och jag
3. <3


     
1. Hemma i Floda hällde pappa upp skitgod champagne, eller vare nu va...
2. Mamma och Åsa
3. Martin kommer hem. Han är blöt för han har badat i Poseidon
4. Suddig bild men pappa skålar iaf


   
1. LuntarN, lite bättre. Hahah så kockrent!
2. God mat och god potatissallad
3. Wohooo 2,25 cider in my<3


   
1. Öh vetinte gruppbild av något slag
2. Zorroborro<3
3. Vi åt jättemycket jordgubbar vilket resulterade i att jag fick eksem i armveckan. Myspys.


Mm och sen öppnade Martin alla presenter och drog senare iväg in till Gbg och festade all night long, precis så som det ska vara!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0